Mofflardag....

Chips, lösgodis, dammsugare, marsipanägg med nougat i, coca-cola, choklad, mackor med skagenröra, rostat bröd med marmelad....



Jaaa... allt detta vore såååå jäävulskt gott alltså! Men nej då! Det tror ni väl inte om mig..? Eller vad tror ni? Mina kära (ca 2 st :/) läsare..? Nej dååå... självfallet har jag inte ätit detta idag..
Har faktiskt ätit lite onyttigare bröd med lite skagenröra på i helgen om jag ska vara ärlig.. Men jag är fruktansvärt sugen på att moffla i mig allt ovan. Va så enormt länge sen jag åt chips. En sådan enkel sak.

Imorgon, måndag har jag hållt på i 8 veckor. 5,1 kg var det nu till helgen :) Just nu står det lite still dock. Men jag ger inte upp. Fortsätt kämpa bara! Men jag känner mig enormt stolt i alla fall över ca 5 kg. Det känns i kläderna :)
Det betyder att det bara är ca 4 kg kvar. Ungefär. Så är mer än halvvägs nu.
Om det är någon som har ett litet extra tips på vägen så tar jag gärna emot det :)

Nu ska det göras lite mat och vikas tvätt.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Carola

Bra jobbat! 0,5 kg i veckan är ju vad som rekomenderas vid viktnedgång och du har ju lyckats med råge. Tyvärr har jag inga tips att ge dig men det tror jag inte heller du behöver :-)

2011-05-02 @ 18:50:49
Postat av: Elin Lundberg

Du är duktig du :D

2011-07-13 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0