Baktagen

Igår kväll beställde jag hem lite grejer från bland annat kakburken och Tårtdecor. Nu ska här bakas tårtor. Provbakningar. Jag ska nämligen baka tårtor till syster när hon tar studenten den 1 juni. :)
Så nu har jag beställt sugarpaste och lite färger och pärlemo-kulor :)

Den ena tårtan ska se ut som en studentmössa hade jag tänkt. Den andra har jag inte bestämt ännu. Något som inte har marsipan/sugarpaste. Alla gillar ju (otroligt nog) inte det.

Skoj skoj! Idag var jag till ICA Maxi och kollade in lite grejer. Lite mousser av olika slag osv. Ska nog dessutom baka en egen botten till tårtorna. Så får se vad det blir.
Någon annan som har tips på tårta nummer 2???
Tips uppskattas!




Har hört av Mirka att denna ska vara bra så hoppas det stämmer!
Så skriv gärna ett avtryck med tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0