Tisdag

Tisdag och inga idéer till rubriker :P Haha.

Dagarna rullar på som vanligt. Denna vecka är den så kallade röda veckan och då sägs det ju att man samlar på sig vätska och "går upp lite i vikt". Eller vad man ska säga.. så vi får ta denna vecka med en nypa salt och göra det bästa av den... Men Alli på gång som sagt och inga konstigheter med det. Magen mår prima :)

Snart börjar det bli vår ordentligt. Så dags att se sig om efter nya sommardäck till bilen då de förra verkligen är uuusla. Totalt kassa, bara att kasta. Så nya däck, få en bälg bytt och lite centrallås så är jag glad för tillfället ;) Ska ringa lite skrotar angående inredning till baklucka också, verkar vara standard för dessa bilar..

Har pluggat lite mer idag. Lars sitter just nu och är flitig med sitt arbete.
Imorgon blir det lite lugnt, lite ont i benhinnorna så lite vila imorogn och lite mer plugg. Så hinner jag klart innan fredag och slipper sitta hela den eftermiddagen :) Jippi!! Först ska jag dock bort till Mera Dog och köpa lite kex till vovvarna. Dom skulle döda för dessa jäkla kex, ja lovar! Haha.. roliga dom.

Lite osammanhängande idag kanske, man tankarna som föll ur mig. Nu ska jag läsa lite och sen rastning och sussa i sköna sängen :) Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0