Onsdag.. snart helg igen..

Tiden går ort som sagt. Snart helg igen :)

Sitter och slipar lite på plugget. Snart kommer darling hem. Då ska vi göra ytterligare ett nytt recept. Gott hoppas jag. Tagliatell med kyckling och pesto och lite smått och gott :)
Planen håller... framåt helgen startar Alli. Kommer lite mer info snart. Håller på att skapa en ny blogg som jag sa med L där jag kommer skriva utförligt om detta. Mer om det sen.. Men -0,6 kg denna vecka ;) Stolt och nöjd! Tyna bort till sommaren sen :D

Nu ska jag klä på mig lite, kallt :/ Sen rasta hundar och mat.
Efterlyst i kväll, får ni inte missa. Spännande. Sedan, eller innan snarare ska jag kolla på Familjen Annorlunda som jag missade härom dagen. Älskar det programmet. Fast Ullared är ju nästan bättre :) Hihi.. på väg dit snart igen. Kolla in deras blogg med nyheter som uppdateras dagligen!

Hej och hopp!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill absolut inte vara negativ och tråkig nu men, Alli? Det borde ju finnas bättre sätt? Och inte tycker jag du är så tjock att du behöver tokbanta med Alli! Och jag menar, -0.6 bara denna vecka är ju skitbra. Går det fööör fort tycker inte kroppen om en sen.

Följ med mig på friskis istället! ;) Bättre att röra på sig MKT. Men som sagt, vill inte allt trycka ner eller så. =)

Kram

2011-03-09 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0