Ja! Då var det vinter igen då!

Satan satan satan... jävla snö säger jag nu! Såg ju fram emot detta underbara fina väder med sol och långa promenader med hundarna. Och så ska det enligt uppgifter komma var det 1 eller 2 dm snö????! Shit! Fasen alltså. Jag som skulle beställa sommardäck och tänkte det är nog inte så långt kvar tills man kan byta däck.. hej du... inte det.

Aja.. får hålla oss inne i värmen. Ska pyssla lite, städa och så. Dammsuga hundhår och grus :P Damma lite och så vidare. Främst disken också.. maaaassor av disk nu. Någon som har tips på hur man tar etu med den? man kanske skulle lära sig att använda färre saker när man lagar mat? Haha. Diska oftare såklart också.. Får tyvärr itne plats med en diskmaskin, annars hade jag köpt en för ca 2 år sen (då jag flyttade hit :P) Inte ens en bänkmaskin.. :( Blä!

Nej nu ska jag plugga lite sen städ och plocka. Vill hellre städa.. :/ Men men. En sak i taget.
Ska nog snart komma igång med skrivandet frästen på andra bloggen. Har inte hunnit med det. Just nu så är vi nere på -1,6 kg :) Jag är så nöjd för detta resultat hittills.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Martinrebekka

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2012-07-03 @ 11:34:44
URL: http://martinrebekka.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0