Hej gott folk!

Hej gott folk och tack för massa kommentarer helt plötsligt :)
Vet inte vem alla är eller vart ni kommer ifrån men trevligt att ni hittat hit!

Ja vet Anna, måste bli bättre på att uppdatera.. haha. Usch.. Tiden bara rinner ju iväg..

Men nu ska jag i alla fall börja på ett projekt som kanske intresserar folk.. L och jag har startat en ny blogg som vi ska skriva på tillsammans (kommer ha kvar denna såklart) där vi kommer redovisa våra resultat ;) Hihi. Jag behöver bara säga Alli :) Så förstår nog de flesta.. mer om detta senare.

Denna helg har varit helmysig. Bio i fredags, JAG lagade toppenmiddag i lördags :) Bild kommer. Sedan idag, söndag, är det toppenväder :) Aktivitet med hundarna idag, städa lite, handla nyttig mat och planera veckan..

Nu blir det duschen och göra sig i ordning för dagen..
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var ju också på bio i fredags. Vad kollade ni på då?

2011-03-06 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0