Fredag och äntligen helg!

Äntligen helg ja!

Gjort klart plugget för denna vecka så idag är jag ledig på eftermiddagen. Skönt! Ska hämta syster när hon slutat på praktiken. Lite handling och sedan hem.

Så ikväll blir det film och mys med syster och sambo.

Strålande väder idag frästen :) Satt ute på uteplatsen i solskenet och åt lite lunch :) Jäääätteskönt! Jag välkomnar verkligen vår och sol nu, det får gärna komma!

Nu ska jag nog äta något och börja göra mig i ordning och rasta hundar.
Vet inte frästen vad som flugit i min store hund. Han har vart så underbart duktig sista 2-3 dagarna när jag tagit promenader :) Lunkat på lungt och fint :) Mattes fina kille :) Hundarna kanske också älskar detta fina väder ;)
Lyrah fäller frästen hår så in åt helvete, ursäkta språket, men det är såååå mycket. Allt täckhår. Och så allt grus på detta! Som fastnar i allt "maghår" och sedan släpper när det torkat. Blä, skulle kunna dammsuga en gång/dag minst! Så äckligt. Men riktigt ser hur parketten i vardagsrum/sovrum slipas. Vi har gett upp hoppet om det golvet nu, bara till att lägga in klickgolv på detta innan vi flyttar. Det är nämligen helt förstört... :/
Och folk med barn ska klaga.. haha.. ;) Nu klagar jag med ;)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0