Förklaring

Nu vill jag förklara mig lite.. fick ett inlägg av min käre vän. Så jag skriver ett långt inlägg tillängnat dig ;) Inget illa upptaget och hoppas du inte tar illa vid dig av mitt svar! Kram till dig!

Yes, Alli ska jag prova. Nja.. har försökt många gånger att gå ner i vikt på olika sätt men inte vart tillräckligt motiverad och lyckats. Detta ska hjälpa mig. Nu har jag ätit enligt deras recept i snart en vecka och det har redan gett resultat (-0,7 sedan i måndags). Hoppas då på att tabletterna ska ge ännu mer resultat. Nej jag är kanske inte vad folk skulle kalla tjock, men ni ser inte mig utan kläder :P haha. Har dessutom vart hos en läkare för att jag har haft problem med muskelfästena i lår/rumpa och enligt den läkaren så är jag kraftig/överviktig och skulle må bra om jag gick ner.
Självklart rör jag på mig också. Hinner dick inte att gå på friskis och annordnad träning tyvärr. Hade vart roligt annars! Kommer hem från jobbet och sen är det hundar och deras motion (då får ju jag med såklart) sen plugga, middag, lite tv sen sover jag..

Så tyvärr. Jag vill ge detta en chans för jag vet att tabletterna fungerar.
Har en utlandssemester att "banta mot" om tre månader och nu ska jag fasiken ta tag i detta. Nu SKA jag gå ner till den vikt jag VILL ha och som jag har haft för si så där en 5 år sedan eller något.. NU VILL JAG BLI nöjd och trivas med mig själv!! Så jag hoppas att ni andra kan acceptera detta och istället stötta mig att nå mitt mål!

Hoppas du fått en förklaring som du kan godta.. ;) Nu har jag pluggat klart för idag, väntar på att mannen ska komma hem för lite middag. Såklart en noga uträknad kalorisnål måltid ;) Kyckling med pasta och pesto med massa ruccolasallad till. Mums! Hm, inget fel på maten när man "bantar" (eller vad folk vill kalla det, lägger om sina kostvanor) det är bara allt runt omkring som man sååå gärna vill ha men som man inte får! Imorgon dock ska jag unna mig EN snickers :) hihi.

Ha det bra nu allihopa och hoppas ingen tar illa upp! Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tog inte illa upp ;). Jag tycker bara att den känns konstigt med en "konstgjord" väg till att gå ner i vikt. En väg som inte är gjord för människan i första taget.

Men om du tycker och tror på detta så kör! Ville inte alls klanka ner eller så, men en förklaring var skitbra! Det är klart att du ska få se ut som du vill, och det där med läkaren visste jag ju. =) Vart ska du(och karln) resa??? =)

kram

2011-03-10 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0