Promenad

Vart på en timmes promenad.. känns sååå bra. Denna veckas resultat kommer bli bra ;) Ska redovisa resultat på måndag. Då ska jag väga och mäta :) WOW, SNART nere på mitt mål! Vänta ni bara!

Börjar ornda sig för mig inför hösten nu. Det är tajt men det kanske går... Ska till banken som sagt på fredag. Hoppas det går bra.

Nu ska jag duscha och äta lite matlåda sen ska vi ner på Harry Potter! Wow :D Spännande som satan! Undrar hur serien av böcker/filmer slutar...
Någon mer som ska se den?

Imorgon är sista träningen på kursen med Yanoz. Han har skött sig jääättebra. Var otroligt stolt över honom förra torsdagen. Får se om denna gång blir lika bra ;)

Nu blir det dusch, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0