Förfaskade regn men glad i alla fall :)

För nu är det seeeeeemeeester :) Wiiii! Hela TRE veckors semester! Fy fasiken va skönt! dom veckorna kommer dock fyllas snabbt.. haha.

Och regn kom det ju. Precis när jag skulle kliva ut ur bilen för att ta en prommenad med hunden då börjar det spöregna :/ BLÄ! Men som sagt det är semester och snart Turkiet så vem bryr sig :P

Städat och pysslat lite här i eftermiddag. Snart kommer L hem, då var tanken att vi skulle gå den långa prommenaden på 1½ timme. Hoppas vädret blir bättre bara. Men som man säger; det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.. Så sant så!

Imorgon ska jag äntligen äta en (kanske 2) mazariner :) Har ju bara druckit Gainomax till lunch och massa mindre mat + massa motion. Då det har hänt saker här det har det :) Men nu är det semester och jag har förtjänat en mazarin :) Ska mäta mig och väga på måndag. Får se vad resultatet blir ;) hihi.. snaaart vid mitt mål :D

Nej nu ska jag plocka lite mer tvätt och be till vädergudarna att sluta regna över oss!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: carola

Mazariner är gott men bara när de är frysta! Konstig idé jag och en kompis haft sen vi var i tonåren :-)

2011-07-15 @ 18:02:38
Postat av: Anna

Har inte du varit i turkiet en gång redan? Eller har jag missat nåt? hahaha.

Går du på nåt program förresten eftersom du bestämt att du ska mäta och vägas på måndag?

Hehe, vi har verkligen inte träffats på ett tag, det märks! ;)

2011-07-15 @ 19:17:30
Postat av: Anna

Jag har semester hela augusti, är det tänkt iaf. Skolan börjar ju 29:e. Nä, men vi får väl träffas nån dag. nu åker ju ni bort en vecka (?) så i augusti då kanske? Eller såklart när ni kommit hem!! =)

2011-07-16 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0