Solo...

Ikväll är jag lite ensam.. L är ute och äter middag med kompisar i Stockholm. Så jag och hundarna får pyssla lite själva hemma..
hundarna nyligen rastade och matade.. så dom är nog nöjda ett tag till :) Ska själv bära ut lite saker i vårt (fulla) förråd.. Sedan hänga lite kläder och så småning om laga lite mat.

Men ta me tusan! Jag klarade frästelsen GALANT på både ICA och Ö&B! Gå och handla hungrig utan lunch i magen och inte köpa NÅGONTING i gottegris-väg! Den ni! Köpte bara mat som var planerat och några burkar cola som också vart planerat. Inte druckit cola på 5 dagar nu vill jag bara påpeka! "Bantar" ju nu så.. Nu jäklar. 10 kg till juni! ;) Så ikväll tänkte jag unna mig en burk med cola. Köpte sånna istället för 1,5 liters för då är risken att hela slinker ner tyvärr. Gäller att va lite smart.

Nej som sagt en sväng till förrådet med hundmat och ihopfällbara stolar. Sen lite tvätt.
Ha det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0