Menar ni det...?

Menar ni att inte en jäkel hade tips om brödböcker eller recept???
(Förutom C som skrev på facebook.. :) )
Hm.. måste på allvarlig jakt på en bra bok med varierande recept...

Jag vill för övrigt åka till Ullared!!! :S Såg att dom fått in påsksaker nu... hm. Kommer inte kunna åka för ens i höst troligtvis.. suck.. Hm, får kanske försöka lura med mig sambon i vår i alla fall.. kanske om jag är riktigt snäll och har hembakt bröd hemma varje dag ;) Då blir han nog glad. Får hjälpa till lite mer med matlagningen också kanske.. DÅ kanske han kan TÄNKA sig att åka :P Haha..

Ha det så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Menar du, att du vill till Ullared IGEN? Ni var ju nyss där! XD =P

2011-01-28 @ 14:12:39
Postat av: Jessica

Mohaha.. JA :) Haha.. nyss? nja... låt mig tänka nu. Va det i december eller hur var det? Nja, okej då. ganska nyligen.. :P Men vi ska ju inte åka "nu-nu" utan i vår.. eller ja inget planerat men då pratar jag om tiden typ mars-maj.. så.. inte ännu :P



Va har du gjort av din blogg frästen? Lösenord??

2011-01-28 @ 17:57:59
Postat av: anna

bloggen kommer kanske tillbaka. FÅr se, håll utkik. Tyckte inte det var nån som läste! XD

2011-01-28 @ 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0