Jag vill baka!

Har du fått en sån här stor bakmasmin eller vad man vill kalla den för. En bosch. Stor med degkrok ni vet..
Så nu vill jag baka!!! :) Måste bara baka vaniljbullarna i helgen, receptet jag fått av C. Tack! Fruktansvärt goda :)
Men nu vill jag baka ett bra bröd i den, men vet inget recept. Har inga brödböcker, tro det eller ej.. haha.

Så någon som har ett bra recept som innehåller jäst och ska knådas.. Säg gärna till!! Orkar inte hitta på mitt eget recept som de duktiga gör. Utan gärna ett ordentligt recept...

Tack så länge. Ser fram emot att höra av er ;)

Kommentarer
Postat av: Carola

Johan Sörberg (tror jag han heter)är bagare kolla om han har några böcker om bröd :-)Han har några typer av kokböcker vet jag iaf.

2011-01-27 @ 21:28:11
Postat av: Carola

Johan Sörberg (tror jag han heter)är bagare kolla om han har några böcker om bröd :-)Han har några typer av kokböcker vet jag iaf.

2011-01-27 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0