Guuud vad tiden rinner iväg...

Tiden går SÅ fort och jag hinner inte med hälften av vad jag ska göra..
Idag har vi ÄNTLIGEN städat klart här hemma.. försökt dammsuga i över en vecka tror ja.. Tvätten är kvar från förra veckan plus avv vi tvättade igår ungefär 3 stora blå IKEA-kassar.. hm.

Jobbar ju som ni kanske vet heltid nu för tiden. Och ska hinna med allt annat också. Så som hundarna (hatar denna kyla, den förstör), ska plugga också och så allt vanligt som man har hemma som vanligt.. PUH!
Så trött och slitet på mornarna. Måste försöka hitta bättre system och scheman för detta.
Vi tror att vi löst det nu så vi kan dela upp det lite osv..

Just nu har vi planer på att faktiskt, tro det eller ej, sälja en Billy-bokhylla (vit) för att sedan flytta in ett skrivbord där så jag kan plugga på ett helt annat sätt. Så säg till om någon är intresserad av en vit Billy med överhylla!

Nej nu ska jag laga lite mat till oss.. Pasta och laxsås med citron och ärtor :) Mums!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0