Tappade tråden...

Just ja, paniken gick över lite så jag tappade tråden bland spartips med mera..

Är det någon som kommit på något nytt? Eller fler sätt att tjäna (eller spara förståss) mer pengar?? Vore roligt om man kunde få kommentar från en ny läsare som hittills aldrig har visat sig. Intressant att veta vem som läse... ;)

Är hundvakt denna helg! Trivs som fisken i vattnet. Och att det är fint väder är ju bara ett enormt plus :) OCH, det är också fredag :)

Nu ska jag ut och gå långpromenad. Utan hundar på denna då det är aningen varmt känner jag. Sen på senare eftermiddag blir det nog några med hundar. "Ole, dole, doff, vem ska jag välja"? :P hehe.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kollade dina spartips och det var dem jag tänkte på också.

* Men att laga maten från grunden hemma är ju ett väldigt bra sparpengar.

* Och baka eget fika och ta en picknick ute i solen i stället för att sitta inne på fik :P

2011-08-05 @ 11:53:43
URL: http://lund4n.bloggplatsen.se/
Postat av: Jessica

Ja absoulut. När man lagar mat kan man spara mkt. Och dessutom göra matlådor och inte kasta osv. Så allt frå natt baka till att laga mat själv från grunden det ger mycket! :) Tack för den kommentaren!

2011-08-05 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0