Påsk

Hej igen gott folk.

Kan inleda med att säga 4,2 kilo :) Hihi. Satsar på 5 till påsk. Hårdträning och mindre kcal denna vecka.

Men något annat. Jag ska baka till helgen när vi får främmande. Äntligen! Var sååå länge sedan. Men är det någon som har tips på typ Påsk-tårtor? Vad "ska" man ha till påsken? Jag har sett många bara chokladtårtor med gula kycklingar på. Vad tror ni andra? Tips? Idéer om recept eller böcker med recept eller dyligt???
Snälla, lite insperation?? :)

Nu blir det lite TV. Lång promenad och sedan ett pass framför tv:n ;) Så lite vila nu. Imorgon blir det löpning igen :)


Kommentarer
Postat av: carola

Jag ska oxå baka till påsk men gör bara vanliga muffins(ev med blåbär i) i fina formar och sen en frosting av 200 g philadelphiaost blandat med 100 g smält vitchoklad med lemon/limesmak (Fazer tror jag det är). Enkelt och gott :-)

2011-04-20 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0