Vad gör en bra blogg?

Vad är det som gör en blogg? Hår får man stadiga läsare? Ja menar jag har ju vissa som jag läser varje dag, flera gånger om dagen. Så jag menar hur får man själv en sådan status på sin blogg??
Måste man alltid lägga ut en link på facebook för att någon stackare ska läsa??
Man kanske skulle skriva om elaka saker eller liknande. Typ graviditeten drog en massa läsare. vad ska jag skriva om härnäst?! Hmm..

Nu ska vi i alla fall åka till IKEA :) Kolla lite lådor till badrummet..

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Carola

Om du gjorde en matsedel för ett par veckor och som inte innehöll fisk så skulle jag kasta mig över den ;-)

2010-09-15 @ 16:45:16
Postat av: Jessica

Ja! Men det var en bra idé! Tack det ska jag nog ordna. Laga mat och baka det tycker jag ju om så :)

2010-09-15 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0