Utsällningsmöte

Idag är det fredag... nej just ja, det var bara oooonsdag va? Just ja så var det.
Attans, som som ville ha fredag.

Idag ska jag läsa på i mina skolböcker. Måste komma någon vart nu!
Sedan ska jag tvätta. IDAG ska jag tvätta, trodde det var i går men det var i förrgår så det blev en ny tid idag.. jaja. Går lika bra det.

Under dagen ska jag hämta syster och gå på stan lite med henne. Sedan ut med mina vilddjur i skogen :)
Som sagt tvätta efter det och sedan blir det möte på OG Enköping. Eller är det SK Enköping det ska heta nuför tiden?

Nej nu blir det läsning. sedan ska jag ju baka lite bröd och göra paj också ja.. gud hur ska man hinna med alltid?! Jag bara undrar!

Hej hopp!

Ps. Just ja, träningen igår gick KANON! Börjat träna ordentligt med ställande under gång. Och nu blir det träning på det samt apportering. Kanonkul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0