Tvätt

Hej hopp...

Vart lite frånvarande i några dagar.. inte hunnit med helt enkelt.

Idag har jag tvättstugan. Räknade till att det skulle bli ca 12 maskiner! Herregud! Hur sjutton kunde det bli SÅ HÄR mycket tvätt???? Kan bero på att jag drog med alla hundfällar, lakan, jackor och massa handdukar.. Kanske var dessa som tog sådan plats.

Annars så ska jag fortsätta kolla upp Lund. Kolla upp allt omkring min kurs osv. Beställde skolböcker igår kväll- WOW, behövde "bara" köpa 3 av 4 böcker eftersom Lars hade den ena. Så en räkning på ca 2000:- om en månad då.. Urs.

Sitter också bara och väntar på att pengarna ska komma från CSN. Hoppas de kommer den här veckan så jag kan börja spara ;)

Oj, härom dagen. Ni skulle bara höra. Syster var här och hjälpte mig lite. Först gjorde vi en sats kardemummabullar och sedan gjorde vi storkok på mat. Korvstroganoff och kyckling i Thai Curry. Ris till detta såklart. 10 matlådor och ca 40 bullar! Blivit en riktigt husmor här hemma. Lagar mat och bakar. Och så nu då ska jag städa och tvätta. Vänta ni, snart ska jag väl åka och storhandla också.. haha. Mitt därimellan ska jag dessutom träna hundarna och plugga.. haha. Hur ska jag få ihop mitt liv..

På tal om träning, ogår var Yanoz och jag på träning för Magnus. Gick SÅÅÅÅ himla bra! Jättenöjd med honom. Tränade på hopp bland annat. Gick kanonbra :) Wow! Hoppas dagens träning går lika bra!

Nu ska jag nog ner till tvättstugan igen.. ciao!






Microeconomics



Financial Economics


INTERNATIONAL ECONOMICS

Mina böcker till skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0