Torsdag, snart helg och ledighet!

Yes, snart är det som sagt fredag och det innebär helg. Lars är ledig på fredagar så det innebär ledighet :)

Imorgon fredag ska vi köra iväg tvättmaskinen. Ska bli kanon! Äntligen får vi bort den klumpen, som i och för sig är bra att ha men det är sååå sällan vi använder den och den tar ju lite plats. Planenen är väl att göra om lite i badrummet framåt vintern kanske. Måla om väggarna och taket och lite småpyssel.
Just ja! Sen ska vi såklart åka och köpa hem lite lister. Ska ju byta alla dörrfoder och golvlister (finns inga taklister så det får förbli så). "ALLA", ja det lät ju som om man bodde i stora slottet. Nej mina vänner. Det är faktiskt bara en lägenhet på 47,5 kvadratmeter. Så, det är inte såå mycket. Men ändå. Vi funderar på att inköpa lister till köpet väldigt snart för då blir köket i alla fall helt klart!

Jag ska nog faktistk börja lägga in lite bilder snart för nu har jag faktiskt sorterat upp alla bilder i datorn :)
Här kommer några på nya köket!








Nej men idag har jag städat nästan klart... Puh. Jobbigt att va hemmafru ;) Men nu blir det lunch och sedan ska jag nog fortsätta läsa min spännande bok "Paganikontraktet" av Lars Kepler. SÅÅ superbra!

Undrar om någon skulle vara interesserad av att läsa recensioner av böcker? Man måste ju ha tillräckligt många läsare för att kunna bli sponsrad eller dyligt. Så LÄS nu för guds skulle gott folk :)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Carola

Recensioner är alltid bra. Kom ihåg att skriva vad du tycker om boken på bokus.se, där kan du vinna presentkort. Det gjorde min kusins syrra när hon kommenterade "hundra procent fett".

2010-09-02 @ 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0