Pluggdag bland annat...

Ja dagen började med att vakna i ottan eftersom Lars ska upp tidigt till sitt nya jobb i Stockholm :)
Försöker somna om och vila lite till... men nej då! "Matte du vaknar så segt så jag passar på att spy litegrann"... TACK YANOZ! Så jävla mycket.. åh.. fan. Aja bara upp och torka.

Sen är det dags att sätta igång med plugget ordentligt. Har verkligen skitmycket att göra!! Men skam den som ger sig. Jag ska FAAAN klara denna kurs (ursäkta språket). Me det har jag gett mig den på!!

Sen är det ju tvättstugan som vanligt, kl 11 idag.

Sedan blir det träning kl 19 i kväll :) Roligt!!

Usch, ja vill egentligen bara sitta och surfa på internet. Beställa hem massa pyssel till exempel på Panduro eller beställa kläder från H&M.. uhh.. Pyssla lite hemma och så.. vill egentligen inte plugga.. nej. Nä nu ska jag klara detta! -Tyst med dig Jessica!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Du verkar ha fullt upp du. Lycka till med pluggandet.

2010-09-14 @ 15:46:17
Postat av: Jessica

Ja usch det är verkligen fullt upp denna vecka.. :/ Ser fram emot helgen den 25 när jag inte har någonting planerat :)



Tack!

2010-09-15 @ 16:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0