Onsdag

Idag är det onsdag och jag har inte sovit så bra :(
Usch jag drömmer om helgen. Om provet med Yanoz. Fy satan jag är typ kräkfärdig.. hur ska detta gå!!??
Vill bara spola fram tiden så jag har det överstökat. Måtte bara min gåsse sköta sig.. SÅ NERVÖS!!

USCH!

Idag ska jag plugga. Sedan ska jag iväg och träna ytterst korta pass med Marie.

På fredag är syster ledig så då ska hon få färga mitt hår :) Var ju och klippte mig igår. Kort nu.. haha. nej men det känns alltid så! Vart så sugen på att även åka till H&M i Västerås samma dag. vi får se. Får se om syster läser det här och se vad hon säger? ;)

Nej nu blir det lite frukost och vakna till lite..


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja kanske kan följa med;-) beror på om ja ska ut på kvällen lr inte;-)

2010-09-29 @ 11:22:11
Postat av: Jessica

Haha, toppen :) Då läste du i alla fall ;)

Ja lovar att du hinner hem och göra dig i ordning. Är så sugen på att shoppa lite kläder på H&M :) Hittat maaaassa skitsnyggt :)

2010-09-29 @ 13:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0