Måndag och förkyld..

Ingen bra start på veckan. Förkyld :( Har i flera dagar nu vart jättekrasslig i halsen. Inte alls sjuk på så vis men bara hes som tusan och slem. Urs ja! men idag verkar verkligen förkylningen komma :( Snorig och lite hängig. Inte alls bra. Det är som alltid, - Jag har inte tid att vara sjuk nu!!
Jag som ju ska jobba både torsdag och lördag var det tänkt. Och dessutom börjar ju skolan nu med buller och bång..


Så idag blir det till att lyssna på flertalet inpratade föreläsningar och hoppas på att böckerna kommer så jag kan hämta ut dom och börja kika i! Ska ha första lilla testet om ca 1 vecka så nu gäller det att komma igång!!


Igår var jag duktig minsann. Eller snarare både Lars och jag! Vi gjorde ett helt gäng köttbullar, äppelpaj, äppelmos och bröd :) Så nu finns det mat till veckan. Ska bara koka lite potatis till köttbullarna så är det klart. Till det blir det såklart hemmagjord lingonsylt! Ska senare i veckan rå ihop ett till bröd och lite mer mat i form av kyckling.


Nej nu ska jag återgå till mina föreläsningar!
Hej hopp!

Just ja, var förbi H&M och inköpte några bas T-Shirts och sedan var vi på Mediamarkt och köpte en skrivare :) (Måste ha en scanner i plugget för att scanna in och skicka till skolan...)





Kanonbra! Sladdlöst :) Kan sitta i köpet och skriva ut i sovrummet!

Kommentarer
Postat av: Carola

Vad fint det har blivit här! H&M ha riktigt bra bastoppar, jag har nog bara svarta och vita. Jag vill oxå ha en bra skrivare! Hoppas du piggar på dig!

2010-09-06 @ 19:00:15
Postat av: Carola

Just det! Säg till om det är för tråkiga kommentarer... Alla jag känner brukar bli så glada av kommentarer så det är därför jag slänger ihop nåt varje gång jag kollar in!

2010-09-06 @ 19:01:29
Postat av: Jessica

Tack Carola! Ja jag älskar H&M. Helt perfekt. Mycket snygga kläder och till bra priser. Ja denna skrivare är toppen, rätt liten och den kan scanna, kopiera, skriva och allt. Skriva ut foto, sätta i minneskort mm.



Nej NEj! Det är som du säger. Jättekul med en kommentar :) Så det älskar ja, ingen fara alls, inte alls tråkiga! Tack för dom, alltid roligt!!

2010-09-06 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0