Lördag = Jobb

Idag är det lördag och det betyder att jag har jobbat idag. Inga problem med det. Inga konstiga kunder eller så. Helt okej helt enkelt!

Sedan har jag kommit hem och ätit sen lunch. "Viktväktar-mack" som vi kallar det i min familj. Mamma och pappa fick det receptet från Viktväktarna för många år sedan. Därav namnet. Det är en Polar-Hällakaka med en blandning av majonäs (lätt då givetvis enligt receptet), hackad skinka och hackad tomat på. Sedan då lite ost och ev. krydda på om man vill ha. Vips in i ugnen i ca 12 minuter. Jättegott! :)

Nu ska vi snar åka och handla lite mat. Lars ska fira sitt nya jobb med en planka i kväll :)

I morgon förmiddag blir det IKEA med Lars :)

Måste också tipsa om filmen Mama Mia som går imorgon söndag medan jag kommer ihåg det! Kanonfilm :)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Carola

Filmen är ok tycker jag. Musikalen är riktigt bra både på svenska och engelska, bättre på engelska än svenska dock. Det stämde bättre med låtarna då och bättre skådisar.

2010-09-11 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0