Ibland blir jag så trött..

Alltså det skulle va häftigt att få många läsare... Nu känner jag bara att ja blir så trött och tjatig på detta. Måste börja skriva något galet!! När jag skrev om graviditet så hade jag 5 gånger så många läsare som jag haft de senaste dagarna.
Vet inte hur folk hittar hit? Är det folk som jag som läser vissa bloggar varje dag. Eller är det så att man måste lägga upp en rad i Facebook för att folk ska läsa...?? Ja bara undrar liksom.. Fast jag kanske är sååå ointresant...

Aja..

Idag har jag i alla fall lämnat in min bil på Glasmästeriet för att laga stenskott i vindrutan... eller vad heter det? Gud nu vart jag snurrig.. haha. Har hundarna står i rastgården under tiden. Ska itne bli roligt att hämta dom. Såg nämligen att dom (läs Lyrah) grävt i gruset och (läs Yanoz) klaffsat i vattenhinken. Så lera och vatten typ. BLÄ!

Nu måste jag sätta igång och plugga. Har inlämningsuppgifter, obligatoriska, som måste lämnas in i helgen. Och eftersom jag är upptagen hela helgen så måste jag alltså göra dom ons, tor och fre. Puh.. Jobbigt. Annars blir jag avregistrerad från kurserna och det vore inte så bra..

fy fasiken denna vecka har jag så sjukt mycket att göra. Skola som sagt ovan, förbereda för utställning på fredag. utställning på lördag och söndag med kamratfest på lördag kväll, röstning på söndag. Osv...

Ser fram emot helgen den 25 september. HELT fritt är det den helgen. :) Ska bli skönt!!

Hej hopp så länge!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hallå! Förtidsrösta så är det gjort. Jag röstade i måndags så det är klart redan.

2010-09-15 @ 16:43:23
Postat av: Jessica

Hej!

Jo, skulle gjort det med Lars men nu började ju han jobba vettiga tider.. så. Men vi får se, ska kolla vilka tider dom har öppet. Vore skönt att få det gjort!

2010-09-15 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0