Hur gör man?

Hur lär man sig om bloggandet? Jag menar, hur kan man till exempel förstora texten? Kan man inte det? Ska jag klippa och klistra ur word eller hur fasen för jag?? Det blir ju annars samma stil och storlek hela tiden?

Dom här "kända" bloggarna som har säkert tusentals som läser och får sina grejer sponsrade? Hur lyckas dom?? Hur kan deras blogg se så specielll ut? Och hur kan just dom personerna få sponsring? Vad får dom att lyckas? Vad krävs??

NÅGON som har en idé?? Dela gärna med dig! Skriv ett inlägg!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Hör med Kristoffer kanske? Han kan hemsidor och sånt iaf...

2010-09-06 @ 19:02:40
Postat av: Jessica

Ja det kanske jag kan göra. Ska höra med gubben här hemma först. Vet inte om han kunde eller om han bara yrade om det...

2010-09-06 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0