Bra dag!

Gud va less jag blir... hade skrivit ett relativt långt inlägg och så tröck jag tydligen fel så det blev aldrig publicerat... Försvann visst! :(

Ska försöka återberätta vad det var då.. haha.

Haft en bra dag idag. Tränat båda hundarna. Gick KANONBRA :)
Måste bara intala mig själv nu att det kommer gå bra på BH-provet! Jag kommer klara detta!! Haha.. :)

Sedan har jag lagt ett spår till Yanoz. Gick helt OK. Inte så att jag tränat såå mycket så jag kan nog inte begära mer. Blir mer träning av detta efter BH-provet.

Har dessutom pluggat som en tok idag, tycker jag i alla fall.
Gjort flera tester, Quizar som det heter, och läst boken och lyssnat på flera föreläsningar. Ska göra ett till Quiz senare ikväll.

Jaaa... ja tror det var ungefär så jag skrev.. haha. Nu ska jag trycka på rätt knapp också!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0