Så less på plugget..

Nu ger jag upp snart.. såå värdelös kurs. Jag fattar verkligen ingenting. Satt och pratade med L om detta igår och vi börjar väl komma fram till att jag ska skita di denna förbannade kurs och ta mina rester denna termin istället. Hoppas det går för sig bara. Usch, den är hemsk.
Jag sitter liksom här hela dagarna och bläddrar lite här, klickar lite på datorn, läser i almanackan, läser lite pappren, bläddrar i böckerna igen. Allltså förstår ni? Jag vet liksom inte vad jag håller på med.. helt jävla snurrigt!

Så idag har jag skrivit mail till läraren får vi se vad han säger.. Ska ringa till CSN nu och höra vad som säger...
BLÄ :(

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, inte kul med såna känslor. Hatar att läsa sånt man inte fattar...

2010-10-13 @ 11:07:34
URL: http://sweettiiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0