Kanske löser sig..

Puh, fullspäckad höst vill jag lova. Är uppbokad varje helgdag fram till mitten av december :/ Usch!
Men men..

Kanske löser det sig med skolan nu. Pratat med lärare, CSN osv. Ska skriva mina två resttentor och sedan fixa två av fyra delkurser som jag läser inom nationalekonomin.. så ska jag minst få ihop de poäng jag behöver (22,5 poäng, 75% av 30).
Så tenta i statistik för ekonomer, tredje gången gillt nu då, i slutet på november och sedan handelsrätten när jag känner för det typ. Troligen i mitten av december. Sedan blir det lite tenta på nationalekonomin (omtentatillfälle) i januari. Hm, närmare bestämt 2 tentor blir det väl..

40 timmar i veckan enligt lärare. Herregud! Det är ju mer än vad folk arbetar nästan!! Lars jobbar 38 timmar/vecka. Shit! Det går ju bara inte ihop.. men men. Nu blir det tre ämnen att plugga istället.. vet inte om det är bättre men i alla fall två ämnen som jag förstår och ligger och snuddar på mållinjen...

Allt för att få vårterminens CSN. Utan den blir det SVÅRT!

Nu ska jag städa ltie i köket innan Lars kommer hem.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0