Givande eftermiddag!

Som sagt bibblan öppnade inte för ens kl 13. Just idag då när jag tänkte gå dit.. men men. På förmiddagen blev det lite plugg här hemma.

Sedan var det dags för lunch och rasta hundar, slänga i mig lite lunch och sedan åka iväg. Delade såklar på hundarna, annars äter dom troligen upp hela lägenheten.. haha. Dom har den tendensen :( Men men. Går helt ok att dela på dom med så inga bekymmer.
Åkte sedan för att posta mina böcker. Returnera böcker = pengar tillbaka på kontot :) Skönt! Det behövdes. Hela 1100 kr så det känns skönt!!

Sedan efter det har jag suttit på bibblan i kanske 2½ timme... Det var väldigt roligt faktiskt. Eller ja, roligt är kanske fel ord. Men väldigt trevligt. Pluggande närmare en timme eller så, tog en paus och gick runt och drömmde mig bort bland alla böcker. Plockade ut lite böcker som jag sedan lånade (en träningsbok och två hundböcker). Köpte mig en kopp varm choklad och sedan pluggade jag resten av tiden. Kännde att det var en helt annan arbetsro. Känns jättebra! Så det blir bibblan imorgon med! :) Hundarna har tack och lov skött sig JÄTTEBRA! Vilka kanonhundar jag har :)

Sen hem och rasta igen. Självklart börjar det regna nu också. Usch, höstväder!

Nu har jag diskat lite och ätit mellanmål. Får se om det blir träning ikväll.. Nu ska jag vidare.. Hej!

Kommentarer
Postat av: Syster!

Mycket duktigt av dig åh sitta där och plugga :) men böckerna.. är de inte böckerna du använder nu?:O hade för mig att dom kosta så mkt?

2010-10-27 @ 22:31:18
Postat av: Jessica

Tack, jo det känndes bra :) Nja, denna kurs var ju uppdelad i 4 kurser, alltså 4 böcker. Och jag ska bara läsa en. Så jag hade beställt 3 eftersom Lars hade den sista. Så då skickade jag tillbaka 2 av 3 böcker :)

2010-10-28 @ 09:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0