Anmäld till Länsstyrelsen




Usch idag är jag sååå trög. Har ingen lust med att göra någonting.. :( BLÄ!

Snart kommer L hem då ska vi laga mat och senare kanske promenix med hundarna och såklart ett Ullared-programm :) Längtar som satan dit nu!! 4-5 december :)

Fick reda på idag på eftermiddagen att jag blivit anmäld till Länsstyrelsen. Jag, mina föräldrar och en anställd. Genom företaget. Detta på grund av att vi tydligen har 2-4 hundar i vardera tre bilar och dom sitter där HELA dagarna!! Gud, kan man har mer fel??????

Till att börja med så har vi bara 2 hundar var, har svårt att se hur man får in 4 stycken i en bil men.. Och jag är dessutom där vid korta tillfällen för att hälsa på. Och naturligtvis är inte dom andra hundarna i bilen hela dagarna. De andra hundarna är inomhus mestadels av dagen. Såklart rastas hundarna och får vatten. SHIT! Fan vi föddes väl inte igår!! Vi har utmärkt koll på våra hundar.. Fan va sur jag blir när folk ska lägga sin stora näsa i blöt!!!
Personen har ju till och med anmält registreringsnumren till dessa tre bilar och han har koll på att det finns en rastgård. Den ska ju minsann ha liggplats! Bla bla bla... JÖSSES!! (Det har den!)



SKÖT ERAT EGET LIV SÅ SKÖTER VI VÅRAT!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Vaa! Tänk om "rätt" personer kunde få anmälan på sig istället...

2010-10-04 @ 20:44:40
Postat av: Jessica

Mmm.. kan man säga. Finns nog dom som är bra mycket värre kan jag säga..

2010-10-04 @ 21:51:56
Postat av: Anonym

Mmm.. kan man säga. Finns nog dom som är bra mycket värre kan jag säga..

2010-10-04 @ 21:52:05
Postat av: Mamma

Men oj lilla gumman vad arg du blev. Skaka av dig. Tror inte han var "riktig". Inte alla getter hemma som man säger i norrland/Puss

2010-10-06 @ 20:59:53
Postat av: Mamma

Men oj lilla gumman va arg du blev. Tror inte han var "riktig". Har inte alla getter hemma som man säger i norrland./Puss

2010-10-06 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0