Torsdag, snart helg igen!

Gud va tiden går fort. Idag är det omotiverade torsdagen.. haha. Nej då. Men plugget går inte som jag tänkt.
Har ju börjat sitta på bibblan och plugga. Men har insett att dom har tydligen sjuuukt kallt. Trodde det var för att jag satt bredvid ett fönster men jag har flyttat runt men fortfarande sjukt kallt :(
Ja menar fönstrena kan väl inte vara SÅ dåliga så det bara forsar in kall luft???!

Men men.. idag som sagt. Åkte ner dit och var där till och med innan dom öppnade (kl 10). Sedan framåt kl. 11 så verkade som om något var på gång? Hm.. Jo då skulle nån hippie-gubbe börja sjunga och spela gitarr
- Med dagisbarn!! My god! Hur i helsike skulle jag stå ut med att plugga statistik medan dom sjunger Blinka lilla stjärna????

Jag gav upp efter en stund och försökte med "tysta rummet". Kan inte vart särskilt isolerat om vi säger så.. blä! Gav upp igen, detta går inte! Frågade bibliotikarien om detta skulle pågå hela dagen. "oh, nej. Fast det kommer en till föreställning kl 13." Jisses. Nej tack!
Hem och ut med hunden istället. Så nu blir det lunch sedan räkna en hel del till kl 15.30, då jag tar en paus för att gå ner med tvätten i tvättstugan..

Lax med potatismos och broccoli blir det nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0