Böcker

Måste ta och rensa lite bland mina böcker. Ofta ramlar man över böcker som Jo kan vara bra att ha eller Jo men den var billig och verkar OK så den tar vi.
Ja ni vet.. Så jag måste rensa lite för det är liiiite trångt.. :/ Haha. får se om det är vissa böcker jag slänger ut till SALU. Dessvärre har jag ju många läsex som kanske inte är värda så mycket.. eller ja, ska inte säljas snarare.

En rensning bland böckerna (så nya får plats givetvis) och sedan göra en lista över aktuella Kitty-böcker.

SEN ska jag börja plugga lite igen.. Det här går fort ;)



Så säg till om ni söker efter någon bok, ja kanske har den. Eller om ni själva har böcker ni vill göra er av med :) Allt av intresse! Kanske kan skänka/byta eller liknande?

Kommentarer
Postat av: mikaela

hej! jag har massor av kitty böcker till salu, om du är intresserad hör av dig! [email protected]

2011-04-21 @ 08:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0