Jösses vad tiden springer iväg...

Gud vad tiden har gått fort. Har verkligen inte haft tid att läsa bloggen. Vet inte ens om det är någon annan än jag själv som läser den.. haha. Tragiska människa och bara sitta och skriva för sig själv..

Hänt en hel del på sistone. Lyrah har kommit hem efter parning och det ser ut som att hon är dräktig, vänta ytterligare en vecka så ska vi nog se resultat.
Lars och jag har som sagt tidigare gått och utbildat oss till B-figuranter på Og Enköping. Eller SK Enköping som det numera heter(?).
Yanoz han simmar på i Bålsta fortfarande. Går kanon! Nu kan han det verkligen och ser ut att tycka om det. :)

Har planterat massa vackra blommor ute på uteplatsen. Slet bort det förbaskade trädet och satte dit en klätterros iställt mot väggen. Så nu hoppas vi bara på att alla blommor ska bre ut sig en aning.

Snart är ju skolan slut för sommaren. TACK OCH LOV! Är sååå fruktansvärt trött på grupparbeten som verkligen inte fungerar. Då menar jag verkligen inte. Tack för att det är över nu! Ska bara göra 7 vebbprov i veckan som kommer.. Puh. Nu i helgen tänker jag inte och orkar jag inte göra det...
Är ju ensa hemma med båda hundarna ikväll för Lars är iväg hos kompisar. Så nu har jag bakat lite inför systers kalas på söndag. Sedan blir det nog att smygbörja lite på Mari Jungstedts nya bok! Den farliga leken Bara älskar hennes böcker! Det är en serie som jag VARMT kan rekomendera.

Idag har jag även vart och klippt mig. Toppat lite bara. Förra helgen så tonade Jasmine mitt hår mörkbrun. Tack för det. Kanon!

Var nyligen in och läste massa olika bloggar här. Då läste jag Mirkas blogg (http://tiobarnsmamma.blogg.se/index.html) Där hon berättade om en hemsida som har allt möjligt för att baka tårtor. Supermysig hemsida där man verkligen kan hitta alla möjliga tillbehör osv. Så tycker du om att baka och göra tårtor så gå absolut in på denna hemsida! http://www.tartkonst.se/

Jag har inte lärt mig ännu hur man länkar till andras bloggar? Någon som har tips??

Nu ska jag ta och göra lite mat och rasta hundarna. Sedan blir det TV och/elller bok :)

Ha det bra!
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0