Skön dag... nej stressig dag.. fast skön i alla fall..

Jaha, dagen började då med att man sitter och kollar mailen i hopp om att man har fått ett mail från kurskamraten i USA. Men nej då. Hon är ju 8 timmar efter oss då i tid så det ställer ju till det lite.
Till slut får man tag på henne. Chattade med henne då på morgonen typ mellan kl 10-11. Alltså var klockan där typ omkring 02.00 på natten. Fy fan att hon orkar. Men skylla sig själv om man får för sig att dessutom åka inom USA på semester. Lämna mig här med skiten att göra klart :(

Var sedan mitt på dagen ut med hundarna och Lars till Brukshundklubben och tränade lydnad :) Gick jättebra! Dom var superduktiga! Lars tränade Lyrah och jag tränade Yanoz. Yanoz var skitduktig. Tränade fot och inkallning och lite småsaker :)
Dax att börja träna mer och mer mot BH-provet. Blir nog troligtvis nästa år. Känns långt bort nu... Men sedan blir det BH och troligtvis framöver Lydnadsproven. Ska bli kanonkul :)

Sedan hela eftermiddagen satt jag med skolarbetet. Balansbudget.. BLÄÄÄÄ.. funkade inte alls! Men till slut fick jag ihop det i alla fall..

Sedan iväg på IPO-kursen och såg på när Jimmy visade sin Blixtra. För att sedan åka med hundarna till hundrastgården. Gick fin fint :)

Så nu har man kastat i sig en matlåda och sedan blir det åter igen ner i skolarbetet. Ska fixa till nyckeltalen och produktkalkyl plus att skriva förklaring till detta.. puh..

Gonatt sedan gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0