Jobbat idag..

Hej gott folk..

Idag har jag jobbat på bokhandeln i Bålsta mellan kl 10-15. Var ganska roligt. Inte så mycket folk men rätt mycket att göra i alla fall tack och lov. Vi har fått hem sådan här väskhängare med namn. Riktigt tjusiga.

Lars, den underbara, har vart ute med hundarna i skogen medan jag har jobbat så nu är dom så lugna och fina! (Älgbajs var en favvo...)  Bra jobbat alla tre ;)

Nu är jag hemma efter en ganska lång dag. Läste ett mail jag fått från min borttappade gruppmedlem. Helt värdelöst men men.. har man kärleksproblem så har man..
Nu blir det fläskfilé och egna friterade pommes med bea :) mmmm.. Sedan blir det kanske en film och läsa lite Kitty ;)
Om någon där ute i världen har äldre Kitty-böcker dom vill bli av med så hör av er!

Imorgon blir det plugg för hela slanten sedan lydnadstävling på Brukshundklubben på söndag.

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0