Då var böckerna undanstoppade för idag..

Äntligen kan man sluta plugga för idag. Puh. Hatar statistiken. Kommer sååå köra på denna tenta. Urs och blä!

Idag har vi vart ute med hundarna i skogen :) Tyckte dom var jätteroligt! Kul att se dom då!
Efter detta var vi till verkstan och tog bort "lite" vatten. Var typ en simbassäng över hela kontorsgolvet. Herregud. Nu måste ni för guds skull laga detta tak.. men men.. Inte jag som ska lägga nytt golv ;) *host*

Efter detta var det dax igen att åk hem för att plugga den förbaskade statistiken och äta lite lunch. Vart till att äta ute på uteplatsen för första gången i år med utemöblerna :) Synd bara att va va ute typ 2 timmar för sent. Solen var på väg bort..
Så nu blir det att softa lite. Precis vart ute med hundarna på en promenad. Gick fin fint.. trots att vi  mötte två alkisar som stog mitt i trottoaren så skötte sig hundarna exemplariskt. :)

Imorn blir det till att vara uppe med tuppen då vi ska åka och kolla på Lydnadstävling på Brukshundklubben :) Samling kl 9 för de tävlande. Ska bli intressant! Hoppas man ser någon man känner.

Idag är det lördag så då får man dricka cola :) har gjort en deal med mamma om att gå ner i vikt så dricker INGEN cola alls på veckorna. Möjligtvis på fredag kväll. Och sedan på lördagen men inget mer under veckan. Mäkta stolt! Tagit bort allt onyttigt; cola, kakor, fikabröd (helt galen i sådant så det är svårt!), godis (CHOKLAD! HJÄLP!), glass osv. Så nu blir det mer grönsaker och mer motion. Har på drygt en vecka nu gått ner ca 2 kilo. Så mamma! SÄTT FART! Köp vågen och starta nån gång.
Dessutom behöver jag detta för mina höfter. Har dessutom förkortad rumpmuskel typ. Gör lite ont..:S  Där har vi svaret till att jag haft så ont så länge... Fick spruta på vardera skinka och enligt doktorn led jag av övervikt så det blir motion och stretcha ut rumpmuskeln.
Så, till sommaren ni! Då ska ni se ;) Men nu blir det ett välförkänt glas cola ;)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0