Underbart väder!

Dagen börjar med att börja på med webbproven. Puh. 7 stycken har jag att göra. Nu är 1 av dom avklarade och 1 på gång...

Sedan har Lars och jag nyligen vart ute och gått promenad med hundarna. Gick med dom var för sig så nu har vi väl varit ute i totalt 70 minuter ungefär. Jätteskönt! Underbart väder verkligen. Nu ska vi inte klaga på att det är för varm!!

Nu blir det till att äta lite lunch sedan fortsätta med proven och sedan ska jag på stan med syrran.

Får se om vi ska åka ner till hundklubben för träning ikväll. Antar att det är ringträning eftersom det är onsdag. vi får se.

Nu vill jag bara ha sommarlov så jag hinner börja läsa min nya bok!! :)

Fick frästen resultatet av den sista gruppuppgiften. Blev 4 ynka poäng. URS! 4 av 8. Inte alls såå bra. Nu gäller det att jag får 7 poäng på tentan för att klara kursen. Men det ska jag ordna!

Nu blir det som sagt lite lunch och sedan en dusch!

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0