Torsdag

Dagen börjar återigen med strålande väder! Helt kanon!

Idag fortsätter jag med mina förbaskade prov. Snart ett avklarat. Hunnit med att sola lite också. Snart blir det lunch och promenad med hundarna.

Ikväll är det tvättning som gäller. Urs, har fasiken inte vikt tvätten från förra veckan :( URS på mig. Vi har haft såå mycket att göra så det har inte hunnits med alls. Ser inte klokt ut här hemma just nu..

Igår blev det en stund på OG. Blev ingen träning utan bara socialt. Var skönt det med. man orkar inte alltid vara igång och träna. Skönt att bara träffa människorna och ta det lite lugnt och prata..

Nu ska jag göra klart webbprovet. Då har jag bara 4 kvar efter det.. WIIII :)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0