Måndag

Idag var det måndag igen då..

Lars har fått sommarjobb nu så han jobbar mellan kl. 12-21 i Uppsala. Vilket innebär att jag kommer vara själv nu fram till midsommar. Ska bli så skönt! ;) Så denna dag är den första på min ensamma tid, jag och hundarna.

Imorse var jag med min vovve och simmade. Gick kanon! Nu vill han verkligen simma ser det ut som :)

Efter det åkte jag hem till stan och åt lite lunch, rasta hundar och det där vanliga.
Tränade lite hund och jobbade på städjobbet i ca 1 timme.

Nu är det kväller, så nu blev det lte lax. Har börjat på diet nu så det blir fasen inte mycket mat. Jösses vad jag är hungrig runt varven... Såååå frästande att ta en kaka eller popcorn kanske.. uhhh... Hoppas bara jag nu går ner de önskade kilona (8-10kg) så det är värt det i slutändan.

Nu har jag haft en liten slöstund vid datorn, läst nyheter osv.
Läskigt ang. den där svenska killen som är försvunnen på Cypern. Vad kan ha hänt honom tro?? Obehagligt.

Nu ska jag slappa lite i soffan, läsa lite bok. Håller just nu på att läsa Carolina Gynnings bok Ego woman. Spännande. Hennes böcker är rätt roliga, intressanta.

Sitter samtidigt och funderar på Matilda. Ska hon få sin bebis snart eller inte.. nyfiken.. Lycka till!

Just det! Imorgon blir det Uppsala med syrran! KUL!

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

de blir väldigt kul:D

2010-06-07 @ 19:49:39
Postat av: Jessica

Eller hur :) Synd att vi missar frukosten dock. Men vi kanske måste åka dit och ta en lunch eller fika?! Så vidare du inte äter på skolan, om du kan så gör det.

2010-06-07 @ 19:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0