Gud va tiden går fort....

Jösses vad tiden går, idag är det måndag igen. Har så fullt upp över helgen så ja hinner inte  med att blogga.

Förra veckan bestod ju mest av plugg inför den usla tentan jag skrev i lördags. Där jag för övrigt kuggade. Nog om det. Efter det var jag ut till Lars som klippte gräset. Duktig han killen ;) Ha lite extrajobb så där ocvch klippa gräs. Bra Lars, stolt över att du orkar ;)

Sedan i helgen har vi städat MASSOR här hemma. Med två hundar lovar jag att golven blir hemska sååå fort. Hade dammsugit OCH torkat golv väldigt noga på lördag eftermiddag. Tror du inte på faan att det känns som ett helt grustag på vardagsrumsgolvet igen på kvällen, endast några timmar senare. Jösses! Ska jag behöva dammsuga varje dag? Varannan kanske? Nja. SÅ kul är det inte att städa. Men men..

Sedan på söndagen var faktiskt Lars och jag ut och cyklade. Gud har vi någonsin vart ute och rört på oss utan undar? Inte mycket va?? Vi cyklade runt Hälsans stig som det heter här runt alla parker och ån osv. Det var riktigt trevligt :) Sedan har det vart mycket film och bara tagit det lugnt. Sett på båda filmerna Änglagård. Riktigt bra filmer. Men så sorglig Andra sommaren var :( UH!

Idag måndag har vi vart ute och ränt. Lars jobbar så hundarna och jag har tagit en tur till Bålsta där Yanoz simmade, pratade med chefen i Bålsta, handla mat osv. Sedan var jag ut en snabbis till Långtora där jag dammsög ur bakluckan ordentligt! Oj va fint det blev :)
Ikväll ska jag måla naglarna, kanske ska göra ansiktsmask också. Sedan ska jag göra i ordning lite köttfärssås och spaghetti till Lars. Får ju leka lite husmor nu när man är hemma själv så här ;) Hihi...

Annars i veckan ska vi vara hundvakter hos Mischaland från tor-mån. Ska bli rätt skönt faktiskt :) Bara ta det "lugnt"... strosa runt lite. Så är det någon som har några bra filmtips man kan se? (Om det nu mot förmodan blir skitväder ute!)

Nu ska jag fixa lite. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0