Städning

Städning och tvättning hela dagen. Men inget tråk med det för jag ska ju prova den nya dammsugaren :) Ska bara vänta in tvättiden 15.30 så lag kan få bort all tvätt från golvet och sedan klippa klor på hundarna. SEN, får jag prova dammsugaren. Den orangea faran :) Haha.. Hela 13 meters räckvidd. Kanon!

Så plocka och diska typ hela dagen sen framåt eftermiddagen nu tvätta som en galning och dammsuga och torka golv.

Får se om jag hinner en sv'ng på stan också. Sugen på att kika lite på skor.. vet inte om det är mellandagsrea på skor?? Någon som vet?

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Carola

Vi kan dammsuga hela huset från samma kontakt, både över- och undervåning :-) Så bra, förut fick man hålla på att flytta runt kontakten...

2010-12-29 @ 14:53:59
Postat av: Jessica

Åh gud vad underbart! Ja då ska du veta min gammla. Herregud! Sladden drog in sig själv heeela tiden och den var inte lång från början så när den drog in sig var den bara 1 meter ungefär. Så jag som har en 1:a på 47 kvadrat fick springa runt och byta kontakter för varje rum.. haha. FY! Tacka vet jag denna nya fina kompis :)

2010-12-29 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0