Snart är det jul...

Julen närmar sig med stormsteg! Trots att man nu är "stor" så vill ju såklart mormor och farmor ha önskelistor ni vet ;) Men vad önskar man sig liksom när man nu är "stor". Ja menar man har ett eget hem med dess tillbehör. Så vad önskar man sig? Jag har haft jättesvårt att önska mig något i år...

Vad säger ni andra? Har ni lika svårt? Eller tips på vad man köper till andra? Lika svårt att komma på något till farmor/farfar, mormor/morfar.. Vad köper man till dom för en vettig peng..?? Några tips någon??


Kommentarer
Postat av: carola

I min familj är det bara jag som tyckte vi skulle köpa julklappar. Förstår iofs, för alla har ju egna barn och ska man köpa till alla "respektive" oxå? Blir väldigt mycket då.

K och jag köpte en systemkamera till oss själva i julklapp, det ville vi båda ha.

Jättesvårt att hitta på nåt till farmor/mormor, de har ju allt redan.

2010-12-01 @ 14:15:56
Postat av: Emmas mamma

Du Jessica ska du till Ullared i helgen? En vännina glömde ett halsband där när hon var och handlade och skulle behöva ett nytt. Tror du att du skulle kunna köpa de åt henne? Hon betalar självklart för det! Hör av dig så fort du kan! :D Kram

2010-12-02 @ 22:28:08
URL: http://sjodinmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0