MH -Mentalbeskrivning Hund

Hej hopp!

Hemma nu äntligen. Vart på hundklubben och figurerat på MH hela dagen. Var roligt. Kul att se att kullsyskonen betedde sig likadant.. Nu känns det som om "vadå? jag har väl aldrig gjort annat än att figurera på MH". Haha. Känns helt naturligt liksom. Spännande!
Hoppas man nu får vara med och figurera med andra raser och se hur dom beter sig.

Sedan efter detta hade vi ju lagom dåligt samvete över hundarna som vart med men legat i bilen hela dagen nästan. Så då bestämde vi oss för att åka ut till skogen med dom. Hittade ett perfekt ställe där vi kunde släppa dom lösa :) Helt hunderbart bra gick det!! Mina änglar verkligen. Skötte sig exemplariskt, kom på direkten när jag visslade på dom. Lars hittade dessutom lite kantareller. Det blir på hans kvällsmacka i kväll ;)

Nu ska jag gå och ta bort min ansiktsmask :) Haha. Ska man vara fin så ;)

Ikväll blir det mys och film.

Ha det gott!
(Ska snart lägga in en bild på brödet som blev mycket bättre denna gång!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat får man väl säga då. Både med hundarna och brödet.

Du blir säkert jättefin av aniktsmasken, skulle nog behöva en jag med.

2010-08-28 @ 20:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0