Guuud va jag har fullt upp..

Ledsen kära läsare att jag itne skrivit på typ HUUUNDRA år. Jösses! Eller ja, läsare och läsare. Tror ärligt talat att det inte är någon annan än jag själv som är in på den här bloggen...

Skit samma, jag får i alla fall skriva av mig. Är det någon här så släng gärna iväg en kommentar.. ;)

Jag sitter i alla fall hemma nu och har skitont i axlar/nacke. Vet inte varför. Vaknade med det i morse. Troligtvis efter tentan jag skrev igår. Har märkt att jag blir så förbaskad stel efter en tenta. Troligtvis för att jag spänner mig och är jättenervös... Och denna tenta kan jag lova att jag har rätt till att vara nervös för!! En resttenta i ekonomi. Klarar jag inte denna tenta får jag inget CSN denna termin. Ni må tro att jag är skitnervös!! Sitter bara och väntar på när facit ska komma upp på nätet. Enligt tentan ska det komma upp senast dagen efter tentan men mest troligt är det att det kommer imorgon måndag :( Fy fan. Vänta så länge :(

Imorgon ska jag i alla fall iväg och jobba lite. Spännande. Har egentligen inget att göra denna vecka eftersom det dröjer en vecka till skolan börjar... Så jobb måndag och tisdag sedan läsa in sig lite på MH-testet på lördag som jag ska figurera på. Första någonsin. Nervöst!

Nej nu ska jag surfa vidare. Ska nog lägga upp lite bilder på bloggen med. Kan va kul om bloggen är lite fin :)

Ha det bra allihopa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carola

Såg på FB att du hade en länk hit. Kul, jag älskar att läsa bloggar men är för feg för att skriva själv..

2010-08-22 @ 20:44:56
Postat av: Jessica

Yes! Var länge sedan jag skrev nu men tänkte komma igång lite nu :) Kul att du tittade förbi!

Jag brukar följa två av familjerna som var med i "Familjen Annorlunda" Jättemysiga bloggar! Mirkas och fam. Wetterholm i Uppsala följer jag.

2010-08-22 @ 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0